Onsdag

Imorse vaknade jag vid halv 11 och gick upp och fixade en smoothie som jag sen la mig i sängen och åt, riktigt härligt att starta en ledig dag på detta sätt. 

Började sen fixa mig och vid 1 åkte jag iväg till Uppsala, åkte först och hämtade Ogge sen åkte vi och virrade runt vid ackis innan vi tillslut hittade rätt. 

Sen hämtade vi biw och rullade sedan vidare mot Solna. Så vi spenderade hela kvällen på mall of scandinavia, riktigt mysigt! Fick med mig shopping hem och jag är supernöjd!! Hade inte kunnat spendera denna lediga dag på bättre sätt, så glad att jag har mina glädjespridare! 

Nu ligger jag hemma i sängen och snackar Skype med Ogge, blir väl inte att vara uppe allt för sent då jag jobbar imorgon, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0