bra dagar.

I fredags så åkte jag och jenny till örbyhus på kvällen, träffade alice.
drog upp till ip och var med massa, hanna kom även dit, så var med henne också.
sen drog jag och jenny hem till mig igen, kollade på hitta nemo!
sen sov vi.
sen så åkte hon hem vid 1 igår, och senare på kvällen så var jag med anna.
vi typ bada, sen kollade vi på irene huss, hade redan sett filmen men ändå :D
sen så vid halv 12 ungefär bestämde vi att hon skulle sova här, hennes föräldrar skulle typ sova, så vi cykla fort som fan hem till henne och hämta saker.
sen satt vi oss vid datan, så nu ska vi snart dra till vardagsrummet och glo på nån film.
sen sova.
bloggar i morrn, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0