lång promenad!

kom nyss in från en långpromenad på ungefär 40 minuter.
as skönt att bara gå och lyssna på musik, skita i allt och bara vara i sin egen lilla värld typ.
nej men asså ah, vet inte hur jag ska förklara.
höll även på att bli påkörd av en amublans, trodde dom skulle rädda liv, inte döda :o
sen höll en gubbe som cykla på att köra på mig, man kan ju undra vad de är för människor..
höhö :D
nu ska jag snart bosätta mig framför tvn, ska nog kolla på robinson.
ska nog göra gröt med, även fast de inte är de godaste, så ska jag nog börja äta det.
för de mättar som fan! :o
det skulle jag behöva äta på morgonen, men nu ska jag göra det ikväll.
så kommer förmodligen inte blogga mer idag, så jag bloggar i morgon, puss!

dom jobbiga tankarna kommer tillbaka, bit för bit, dag för dag.
jag orkar verkligen inte med det här igen, men jag vill det så himla mycket.
men att må så dåligt efter allt, de vill jag verkligen inte.
jag har alltid haft kvar det, men inte såhär, det kommer tillbaka.
det är både en fördel, och en nackdel.
men jag vill tillbaka, och tillbaka, det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0