rubriker suger.

kunde inte blogga igår, för mamma stängde av internet för det börja åska.
sen så orkade jag inte starta datan igen.
så somnade runt halv 11, as skönt!
sen idag har dagen gått jätte segt, haft dubbel timme so nu dom två sista timmarna.
fyfan va segt de gick i slutet.
sen så dog jag typ i skolan, dom har ju fan inte ens råd med värme, så har ju varit as kallt hela dagen!
känns som att man ska ta fram vinter jackan snart, nej nu överdriver jag!
just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag plugga lite.
sen runt 7 drar jag ut på en springtur med amanda!
fyfan va skönt de ska bli, även fast konditionen ligger på botten.
så vi får se hur de går ;)

haha fett cool bild, eller inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0