seg dag.

idag har dagen i skolan gått aaas segt.
började med att vi hade bild, sen bad, as kallt.
för vi bada ute.
sen hade vi engelska, med karin, hatar henne.
sen hade jag även bengelska med henne i en och en halv timme, och de var världens plåga.
sen en halvtimmes svenska, sen fick man äntligen åka hem, de hade jag längtat efter hela dagen!
sen när jag kom hem var jag lika trött som igår, vid halv 5 kvart i 5 så somnade jag på soffan, men mamma väckte mig vid 5.
sova får jag tydligen inte göra för henne, men de är bra(a)
för om jag sover då, så kommer jag aldrig kunna sova på kvällen sen.
och i morgon är de fredag, hääärligt!
har ingen aning om vad jag ska göra men, nått kanske jag hittar på.
bloggar mer i morgon, puss.

yeah, snygg bild. höh har ingaa typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0