skolan suger!

gick och la mig vid 3 inatt,  vaknade vid 11, fast jag hade bestämt att jag skulle upp 9.
så då satt jag mig vid tvn, kollade på typ disneychannel.
haha till vissa program så typ höll jag på att dö, var så jävla trött så skratta åt allt.
sen så lagade jag och syster tacos, sen efter vi hade ätit gick vi på en promenad.
och nu så ska jag kolla på Pretty woman med mamma och syster, den filmen är faktiskt bra!
och just nu vill jag typ bara döö, för i morgon börjar helvetet igen..
sova 4-6 timmar om natten, och sen behöva vara i skolan i typ 7 timmar..
jag orkar inte de nuuu, meen ska bli kul att träffa alla kompisar, de är de enda jag ser fram emot.
bloggar kanske sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0