skolstart.

idag så började man i skolan, inget man har sett fram emot.
var en ganska rolig dag, eftersom att vi typ inte gjorde någonting, mest satt och prata.
gick nån tipsrunda, man skulle gissa vilket lag man trodde kunde göra sakerna.
sen fick man se vilket lag som vann, haha ganska kul :)
sen när jag kom hem var jag verkligen as trött!
först åt jag lite mellis, sen satt jag mig vid tvn.
somna i soffan gjorde jag också, men sova fick jag inte göra.
mamma väckte mig -.-
sen gick jag och la mig i sängen, för jag frös som en idiot, somnade även där.
men då väckte mamma mig också.
snacka om att man har en snäll mamma!
haha :D
sen satt jag mig vid datan, sen har jag typ bara kollat på tv med mamma och syster.
har även världens huvudvärk, så ska väl sova rätt tidigt idag.
är alltid as trött när de är skola.
så jag bloggar i morgon när jag kommer hem från skolan, puss!

saknar de dääär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0