jag hatar att jag hatar mig, och jag är trött på att vara trött.

jag har inte orkat bloggat. har bara känt att orken inte räcker till.
men nu ska jag försöka blogga mer, inte för att någon läser min blogg men (a)
så idag var jag iaf in till stan med anna, hittade två st tröjor, och underkläder.
sen i morgon ska jag in till uppsala, ska då in med familjen, men ska nog inte shoppa.
pappa ska besikta bilen, så åker med för att jag inte har något annat att göra.

jag sakar släkten i norrtälje, saknar att må så underbart bra jag gör i deras närhet.
även fast jag träffade dom i söndags, så känns det som om de var en evighet sen.
vill bara må bra, och sluta känna som jag gör.
jag vill så jävla mycket, men inget blir någonsin av.
åh hatar det här.

nej nu slutar jag skriva, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0