jag orkar inte.

jag orkar inte mer.
det här går inte, jag är så jävla trött på allt.
varför skulle just jag bli den jag är, och se ut som jag gör?
jag vet att jag ser ut som ett missfoster, ni behöver inte påpeka det varje dag.
det räcker med att jag ser det varje gång jag går förbi en spegel, eller något som jag ser mig själv i.
när ni bara har sett mig på bild har ni sagt ''åh så fin!'' det är rent skitsnack!
för sen när ni har träffat mig slutar ni prata med mig, skiter i mig totalt.
vet ni hur det känns?
att bli lämnad av en person som säger att man är fin och sen lämnar en för att man ser ut som man gör.
det gör ont, ont som fan.
det är inte direkt mitt fel att jag ser ut som jag gör.
ursäkta att jag har lite större lår, smalben, mage armar och allt än alla andra.
när man har så jävla dåligt självförtroende att man knappt vill se sig själv i spegeln, så kan man inte tro på att någon tycker att man är fin.
iallafall inte om dom bara sett en på bild, för då vet man inte hur det blir när dom ser en i verkligheten.
för jag hatar mig själv, kommer aldrig kunna hata någon annan mer än vad jag hatar mig själv.
jag hatar mitt utseende, min kropp, allt.
jag hatar allt som har att göra med mitt utseende.
skulle göra allt för att få se ut på ett annat sett.
att vara så jävla rädd varenda gång man träffar en ny kompis för att dom ska tycka man är så ful så dom inte vill ha med en att göra efter det, det är så sjukt jobbigt.
jag vill inte ha det såhär längre, jag vill bara att folk ska kunna acceptera mig för hur jag ser ut.
utan att lämna mig så fort dom har sett mig i verkligheten.
jag vill också kunna känna mig fin, känna att jag räcker till.
men det går inte att göra det här..
jag ska ändra på det här, för annars orkar jag inte vara kvar här.
och att alla påpekar hur feta dom är framför mig, när dom vet att dom är så sjukt mycket smalare än en själv, så mår jag så dåligt så jag vill sjunka genom jorden.
jag tar det som att dom menar '' jessica, du är ganska fet. du borde banta.''
allting bara skiter sig totalt, jag vill bara härifrån.
till ett ställe där alla fattar, att alla är lika mycket värda.
hur dom än ser ut.
jag vill också vara fin, precis som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0