jag vill bara härifrån.

jag vill inte ha det såhär längre, jag klarar inte av det.
jag försöker att acceptera att det är såhär det är, men det går inte.
jag är helt värdelös, duger inte till någonting, inte till ett skit.
jag vill inte ha det såhär.
att må dåligt varje dag, det är jobbigt.
och ingen förstår hur dåligt jag mår över det.
om ni var mig, så skulle ni förstå varför jag mår så dåligt.
men ni ser inte det här ifrån mina ögon, så ni förstår inte.
alla ord jag får höra varje dag, det är förjävligt.
jag tar åt mig, det känns som att ni vill att jag ska ta åt mig.
så det gör jag, jag tar åt mig som fan.
och ångesten tar över, den dödar mig.
jag vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska ta mig till.
ni har lyckats med att få mig må så dåligt så jag vill lämna allt, bara försvinna.
komma härifrån, till ett ställe där ingen känner mig.
ni har verkligen lyckats med det ni vill, jag hoppas verkligen att ni är nöjda nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0