på idol i fredags, grymt!

I fredags kvart över 1 så tog jenny och jag tåget mot stockholm!
vi åkte på idol, så den dagen var grymt bra!
när vi kom till stockholm tog vi tunnelbanan mot globen.
så gick vi i globen gallerian och kolla runt, sen åt vi osv.
sen så träffa vi Alice och Alexander, sjukt kul att äntligen få träffa dom två!
och jag kan ju bara säga att det var sjukt häftigt att vara i globen!
iaf på idol finalen (a)
och gash va Robin sjöng bra live, tyckte han var värd vinnar platsen.
men det kommer ändå gå sjukt bra för honom i musik branschen!
eller det hoppas jag iaf!
såg även Frida i globen, stötte på henne två gånger typ :)
kan ju bra säga att dagen var bäst!
skratta hur mycket som helst, och hade det sjukt bra helt enkelt!
ett minne för livet kan man ju säga :)
sen igår så gjorde jag inget speciellt, satt typ hemma och kolla på film.
mina föräldrar åkte bort, och min syster var barnvakt, så var helt ensam.
så var skönt att bara vara hemma ensam och få rensa tankarna om allt.
sen idag så var jag barnvakt, från 11-5.
tjänade 350 iaf ;)
haha värt det, och ungarna är fett lugna och snälla så det är inte så jobbigt.
men nu ska jag kolla på film, och i morrn drar jag till stan med min fina Anna.
så kanske bloggar i morgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0