sjukt.

skabbig, äcklig, ful, tjock.. plötsligt handlar allt om kläder och hur man ser ut, och hur man snabbast ska gå ner i vikt och ta världen med storm. "alltså du ser tjock ut, nej jag skoja bara" där fick ni nyss någon att börja tänka på att banta kanske skulle vara nåt. då börjar man tänka, ''jag kanske är ful, och jag kanske är tjock? och att jag kanske borde banta för då kommer alla börja gilla mig mer, och då kommer någon att se mig.'' så går det några månader. nu är det ingen söt person som står där, det är en vilsen pinne. någon som har byggt sig ett eget helvete. man tar faktist åt sig mer än vad folk tror. alla har inte det där bästa självförtroendet som vissa har. det finns folk som inte har något självförtroende alls, då bara ekar dom där orden i huvudet på en. så tänk på det, folk tar åt sig när dom blir kallade ful, tjock, och skabb osv. kan man inte bara få se ut som man gör, utan att folk ska klaga? alla föddes liksom olika, och alla är olika byggda. för orden kan krossa en person helt och hållet, för vet ni? dom krossar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0