anna sover här :)

idag så vaknade jag runt halv ett tror jag, då gick jag upp och åt.
sen så åkte mamma och pappa runt två, så sen drog syster vid 3.
så jag blev ensam med alla missar, och kattungarna är ju helt galna!
fick springa runt och jaga dom ett tag, as jobbigt, för dom är så jävla snabba ;o
sen vid vid halv 8 kom Anna hit, vi badade då, sen ''bakade'' vi cornflakes kakor.
Sen kolla vi på släkten är värst, eller ah.
och nu kollar vi på rosa pantern, haha as rolig!
jag och anna har typ suttit och skrattat som fan, vi har redan sett den men ändå rolig (a)
och när den är slut så ska vi nog bada, kanske kommer nått mer inlägg senare, vi får se.
annars bloggar jag i morrn tror jag, puss!
skit sexig bild på mig och Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0