bestis festis♥

I onsdags så åkte jag hem till bästavän, och sov där.
vi åkte till stenbrottet med emil och johan, asso jag jenny och amanda.
dom var så snälla så vi fick åka med dom i deras epor (a)
sen så när dom skjutsat tillbaka oss, så badade vi på badet.
sen åkte amanda hem, då kollade jag och jenny på happy feet.
haha as bra!
sen igår så åkte vi till tierp vid 1, jenny skulle hämta nån moppe bok.
sen åkte vi hem.
och när jag kom hem var mormor här, så umgicks me henne.
sen kolla jag bara på film med mamma och syster på kvällen.
och nu ska jag sova, tar tåget vid 12 i morrn till stan med amanda.
så godnatt! :)

OCH JAG KOMMER INTE FÅ TRÄFFA MIN BESTIS PÅ TYP 3 VECKOR, DE ÄR KATASTROF!
kommer sakna henne mega mycket..
jenny holmström ♥ jessica eriksson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0