glädje.

i Fredags så sov man hemma hos sofia med jenny, hade en sjukt bra kväll!

sen igår så hade farfar och Ann-charlotte sommarfest, 40 st släktingar kom, har inget minne av att jag typ träffat nån av dom. så det var sjukt kul att träffa alla!
körde femkamp och spela kubb och massa, och så bäst som jag är så vann jag makaroner gissar tävlingen, eller ja min familj, för man körde femkamp i familje lag.
vi gissa på 399, och de var typ 358.
sen så var jag typ bäst på att kasta som en raket, man skulle komma så nära en pinne som möjligt, och de gjorde jag(a) haha nerå, nu ska jag inte skryta ;)
sen så satt alla bara att prata.
sen körde jag och peter tävling om vem som träffa pinnen först, sen kom anton och var med, sen drog peter, då fortsatte jag och anton. vi höll säkert på i typ 1-2 timmar innan jag vann ;d
haha.
sen kolla jag på film med gustav och cornelia, somna typ precis när filmen börjat.
och cornelia somnade typ på mig, så vaknade till en gång, så hörde man några röster bah:''nej titta hur dom sover, va gulligt''. man bah ehm vafan, haha xd
sen när gustav och cornelia och dom åkte hem vid 2, och då när man vakna till hade man världens jävla huvudvärk, trodde huvudet skulle sprängas. så då gick jag och becca o la oss.
men hela lördagen var verkligen helt underbar!
Norrtälje in my heart!
sen när vi kom hem idag, så kolla vi på: just go with it, as bra film!
men nu ska jag gå och lägga mig snart, för de är ju bara att ta sig upp halv 7 i morgon till sommarskolan.
så godnatt! :)
en bild från kreta på nästan hela ''gruppen'' som vi kallar oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0