helgen.

jag var på fett me kärlek i fredags, sen sov jenny och sofia hos mig, vi kom hem runt halv 3, så jag hann inte blogga.
men fett me kärlek var väl rätt kul, träffa massa underbart folk, och såg danny och petter.
och musiken på ''discot'' sög, haha men man dansa ändå ;d
var inte jätte kul, men de funka.
sen i lördags så kom massa folk hit, och då var jag med anna.
sen igår så sov anna och jenny hos mig, vi stor städa stugan.
sen så hade vi söndags mys på kvällen, kolla på film och så ;d
sen idag så åkte vi in till stan, åkte stadsbuss lite överallt, kul liv?
ja, verkligen skit kul!
haha sen satt vi på donken och åt glass.
sen nu ska jag typ kolla på film, vädret är ju värsta tråkigt.
så kanske kommer in nått blogg inlägg senare, eller i morrn kanske.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0