Jag vill bara känna dina armar runt om mig.

igår så kom jag hem 10, orkade inte blogga då.
jag serverade 9orna på deras bal, trodde jag skulle göra bort mig totalt, men det gjorde jag inte.
och det var verkligen jätte kul, och alla var jätte fina!

sen idag så åkte klassen in till uppsala, sen gick vi till stadsparken och satt där hela dagen.
gick även och handla klass på donken, träffade då på kim och alex.
mysig dag!

och nu kan man ju säga att jag inte mår speciellt bra..
du vill aldrig mer se mig? fine, ring mig inte den dagen då jag inte kommer hem.
tro inte att du får något svar din jävla kärring.
du kan ju bara dra åt helvete, nu har jag tröttnat på dig och ditt tjat.
så ska snart gå och ta bort sminket sen lägga mig i sängen och kolla på film, orkar knappt stå kvar på benen längre.
förstod att det skulle bli såhär..

jag älskar dig killen.

och jag saknar de där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0