Midsommar!

nu tänkte jag blogga om vad jag gjorde på midsommar!
haha jag hoppas att alla hade en lika rolig midsommar som mig.
Först så åkte vi upp till campus och var där, kusinerna gjorde massa saker som kasta pil, skjuta boll, och kasta bollar på burkar.
sen åkte vi hem, så kom deras kompisar.
vi åt lite, sen spelade jag och cornelia kubb mot gustav och linus.
sen så skulle deras granne möta oss på kubb, dom var så jävla säkra på att dom skulle vinna.
så dom sa: att om vi förlorar så springer vi nakna runt kvarteret, och om ni förlorar, så ska du fredrik gå upp på skorstenen och sjunga bä bä vita lamm.
haha tror ni inte dom förlorar?
och jag skjöt ner kungen, så bäst som jag är!
så dom sprang ju nakna runt kvarteret, och de hade han gjort dagen innan, eller då hade han sprungit runt grindskolan typ. 
sen så fråga han fredrik hur gammal jag var, dom trodde jag var 17+, och blev as ledsna när dom fick reda på att jag var 15.
för dom sa att dom hade suttit och spanat in mig hela kvällen, man bah kul xd
sen ville dom att jag skulle komma över till dom, och så fick dom reda på att jag var jonas barn, då tyckte han att jag skulle stanna kvar hos kusinerna.
sen så ville dom ha revansh i kubb, då om dom förlora så skulle han möta min pappa i en brottnings match.
och han är egentligen livrädd för min pappa, men han var så jävla packad så han bah: nej han kommer ligga nere på backen direkt.
för han tycker min pappa är grotesk stor ;p
men han tjata om att pappa skulle ligga nere på backen hur mycket som helst.
och dom förlora igen.
sen så skulle han volta på studsmattan, fast de gick inte så bra.
så dom tvinga ner honom, för han kunde knappt stå på studsmattan.
haha min midsommar var iaf helt sjuuukt rolig! :)

sen igår så gjorde vi inte så mycket, på kvällen gick vi ner på stan och vid hamnen, köpte glass och gick runt.
sen så gick vi hem och kolla på sommar kryset, medans killarna var och fiska med farmor och gustav och cornelias mormor!
sen kolla vi på film, sen spela vi kort.
och nu sitter jag här, ska snart ta bort sminket och borsta tänderna, och sen gå och lägga mig.
bloggar senare idag, puss!
Bilder från midsommar kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0