seg kväll.

igår så sov ju Jenny, Madde och Anna här, vi hade det super kul!
kollade på massa filmer, bääst!
sen idag så åkte jag till tandläkaren, haha jag fick en tandborste(a)
haha xd
sen när hon hade gjort klart allt, så satt hon på nå flour sak på mina tänder, jag höll seriöst på att spy, fyfan vad illa det smaka!
Sen när jag kom hem gick jag med jenny och madde till bussen, för dom stannade i stugan när jag åkte till tierp.
sen så satt jag mig vid datan, och sen senare på kvällen kollade jag på film med mamma och pappa.
ganska värdelös.
men nu ska jag sova snart, för måste gå upp halv halv7-7 i morrn, för ska på sommarskola.
taggad?
inte ett dugg.
så godnatt, bloggar mer i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0