blogg.se, kan skita ner sig.

asså blogg.se har ju nått problem, har inte kunnat blogga för att det har inte publicerats.
Men i lördags så åkte iaf jag och jenny till björklinge, blev en rolig kväll.
sen så sov jag där, och på söndagen var vi typ bara ute.
vädret var ju hur underbart som helst!
Sen igår så stannade jag hemma från skolan, hade världens huvudvärk på söndagskvällen.
även på morgonen när jag vaknade, och hade sovit skit dåligt.
Sen idag så var det ju skola, kändes så jävla värdelöst att åka dit.
har ingen lust kvar, men det är typ 13 skoldagar kvar sen sätts betygen!
och sen ligger man på en sandstrand på kreta med släkten, great!
snart så börjar Desprete housewifes (stavning) världens bästa tv program typ! :o
höhö, älskar det iaf.
nej nu ska jag dra mig mot tvn, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0