dagen var ju åt helvete.

Dagen idag har varit åt helvete, seriöst.
vaknade tjugo i 7, går upp halv 6.
att försova sig är förjävligt, hann inte duscha heller.
har känt mig hur äcklig som helst hela dagen, om jag inte duschar varje morgon får jag typ ångest.
och dagen gick hur långsamt som helst, fick ingenting gjort på någon lektion typ.
orkar seriöst inte med skolan, den dödar miiig.
snart slut, så måste kämpa nu i slutet!
var konfa efter skolan, haha vi typ sjöng igenom alla låtar vi ska ha.
sen så sjöng vi My heart will go on, eller ja ''sjöng''.
hahah tjejerna som sjöng, sjöng så jävla snyggt!
höll på att döö.
sen åkte man hem, åt och så.
sen städade jag, såg ut som ett bombnedslag i mitt rum.
men nu är det städat!
duktig jag är.
nu ska jag ta bort sminket, ska nog kolla på BB idag.
eller ah, det blir väl inte så, men ah ska försöka.
blir björklinge i morrn med Jenny och Hanna i morrn, bloggar när jag kommer hem eller på lördag.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0