fredag!

ÄNTLIGEN HELG!
Skolan idag gick ju skapligt fort, kollade på film på engelskan.
gjorde illa mig på tekniken, kollade typ på film på biologin också.
sen hade vi hk i 2 timmar, hade typ kockduellen.
gick super bra!
min grupp ägde ju helt klart ut dom andra! ;)
sen efter skolan var jag med jenny, gick hem till henne och gjorde typ inte så mycket.
kul hade vi iaf, drog till uppsala vid 6.
men åkte hem vid 8 igen, sen kollade jag på nån störd film med mamma och pappa.
fast, jag typ halv sov halva filmen(a)
sen så satte jag mig vid datan, ovanligt va?
nej inte direkt.
ska sova rätt tidigt idag, måste plugga i morrn.
skit kul.. -.-
jaa,  nu har jag inget mer att skriva, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0