har inget att skriva här.

asså vädret är verkligen underbart!
idag sista timmen på idrotten så hade vi orienteringsprov, man kan ju säga att det gick som de gick för mig och jennifer ;)
haha, typ tappa bort oss i slutet, hittade inte alla, sen hade vi tappat kompassen och pappret.
hur smarta får man bli?
sen när vi hittade tillbaka så var klockan 10 i 3, min buss gick då precis.
blev typ skit sur på läraren, han kunde liksom ha gjort nått så man visste att man hade slutat.
glömde att ta med mobilen, så hade ju ingen jävla klocka heller. -.-
men gick iaf med hem till jennifer, sen skjutsa hennes mamma ner mig till tåget vid 4.
när jag kom hem la jag mig på sängen som ett mongo, somnade ett litet tag innan maten.
sen efter maten börja jag frysa som en idiot, så gick och la mig i sängen igen, somnade igen.
är fortfarande trött, hoppas jag kan sova bra inatt.
Gjorde nyss 2 matte läxor, gick faktiskt as bra, vilket jag inte trodde det skulle göra.
känner mig duktig, nu är det typ bara att läsa ut sotarpojken och skriva dom läsloggar som är kvar.
sen är jag typ färdig med allt jag låg efter med, eller ah har bilduppgiften kvar också.
men nu ska jag gå och ta bort sminket och sen sova tror jag.
så bloggar i morrn, puss.
bjuder på en bild från i måndags, inte den finaste men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0