hjärta.

ja, du ville att jag skulle skriva vad jag tyckte om dig, och nu ska jag försöka, men jag är så dålig på sånt här, men jag gör mitt bästa :)

Tobbe björklund.
jag vill bara säga att du är hur underbar som helst!
du är så sjukt snäll, och jätte fin.
finns alltid där när man behöver dig, och det är jag så sjukt glad över.
och jag finns alltid för dig, och det hoppas jag att du vet.
jag ångrar seriöst inte en enda sekund på att vi lärt känna varandra, för jag är så sjukt glad över att ha dig i mitt liv.
liksom vi har aldrig träffats, men du betyder så sjukt mycket ändå.
och jag hoppas att vi träffas snart, för det är något jag verkligen vill.
får typ panik annars, tycker att vi ska bestämma någon dag vi ska träffas.
du får mig att må så sjukt bra, för varje gång jag pratar med dig får jag ett leende på läpparna.
du måste seriöst vara en ängel, för jag har aldrig träffat någon som är lika underbar som du är.(a)
tror aldrig jag kommer göra det heller.
alltså, jag vet inte vad jag ska skriva.
kan skriva hur mycket som helst, men kommer liksom inte på vad jag ska skriva.
men en sak är säker, jag vill aldrig förlora dig.
för du betyder så himla mycket för mig, det ska du veta!
i mina ögon är du den finaste killen som finns.
och jag älskar dig.<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

gtfo.

2011-08-10 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0