rubrik,

igår åkte man hem från Norrtälje, var förjävligt. Skulle ha kunnat stanna en vecka till.
Men sen när man kom hem åt man, fick i mig en halvhamburgare helt sjukt.
fast kan bero på att jag åt lite godis i bilen hem (a)
Sen satte jag mig vid datan, och där fastnade jag, satt vid msn och så.
hände typ ingenting, tråkigt tråkigt.

fick värsta paniken på kvällen också, visste inte vart jag skulle ta vägen.
trodde jag skulle försvinna, typ satt och grät och var as ledsen.
kan få sånadära attacker ibland, rätt jobbigt men så är livet.
finns ju anledningar till de så, men det ska jag inte ta upp.

jag orkar inte ha de såhär längre,
kan inte allt bara vara som jag vill för en gångskull?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0