singelparty.

idag, eller ah igår om man ska vara exakt,
så var man på singelparty med underbara människor!
såg massa trevligt foolk också.
hade verkligen en super kul kväll, bäst!
dansade och hade kul, hände ingenting med någon.
och hade aldrig gjort något med någon om nån hade försökt heller så.
och nu är jag typ helt trött, så ska nog gå och ta bort sminket och lägga mig.
så bloggar mer senare idag, när jag är mer vaken.
kommer kanske bilder som dom tog där också, om man kan kopiera dom och så.
men det borde man, så jag lägger ut dom då isf.
kram.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej fin blogg!



va med i dagens blogg :D länkar ut bloggen i morgon kram

2011-05-17 @ 19:19:48
URL: http://denisephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0