underbaaaaart.

jag har inte bloggat sen i fredags, men igår så startade inte jag min data, det är därför.
för kusinerna var här, så jag var med dom.
palla vara datanörd då liksom?
men iaf, dom kom vid 5-6 tiden, då åt vi, sen badade vi.
sen kolla vi på tv och så, super mysigt!
släkten Eriksson är bara för härlig!
om en vecka så drar vi till kreta, se upp säger jag bara! ;)
sen idag så blev ju jag konfirmerad, *stolt*.
haha nerå, men iaf, då kom ju typ hela släkten.
fick massa fina saker, och pengar.
så i morrn drar jag in till stan med mamma och syster, och köper mina Converse! :D
men nu ska jag plugga, har två prov att göra i morrn, eftersom att jag var sjuk förra veckan.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0