valborg!

Igår var det ju valborg, åkte in till stan med Jenny, Becca, Fia och Fanny.
när vi kom in till stan så mötte vi upp Jennifer, och då gick vi till stadsparken direkt typ.
var som en ''trubbadur'' eller vad de nu va som spelade, så eftersom Becca fyllde år så bad vi dom sjunga för henne.
och det gjorde dom, och folk sjöng typ me.
Sen gick vi och åt och sådär, sen åkte vi hem till Becca och fika.
Sen så gick jag och jenny hem till henne och åt, efter det åkte vi in till stan igen.
Jenny träffade Jois, sen så drog vi hem lika snabbt som vi åkte in till uppsala ;)
Sen så var vi med Jennifer, vi hade typ inget att göra.
så vid halv 10 drog vi till Gullans och käka, sen åkte jag hem med kvart i 11 tåget.
satt mig vid datan, där jag fastna till typ 4.
Sen när jag vakna så titta jag på Easy A, en as bra film!
värd att se säger jag bara.
sen så duschade jag nyss typ, och är väldigt sugen på godis..
men har inget, och de är tur, för jag ska inte äta nå godis.
är ju bra om jag börjar packa också, för i morgon så åker jag till Norrtälje och bor där hela veckan!
äntligen säger jag bara, ska bli så skönt att slippa vissa i min familj :)
bloggar mer ikväll, eller i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0