jag vill bort, bort ifrån denna smärta.

Jag är aldrig nöjd med något, sån är jag.
när jag ser mig i spegeln vänder jag mig om, jag klarar inte av att se det som visas i spegeln.
jag blundar för att slippa se det.
jag blir så jävla äcklad, och har lust att bara slå sönder spegeln.
jag måste göra något åt det här, för jag orkar inte vara kvar.
blickarna ni ger mig, dom gör så ont.
dom skär igenom mig, jag vet vad det är ni vill säga med dom.
jag vet vad ni ser, för jag ser samma sak.
det är inget jag vill se, men jag får leva med det.
jag vill bara härifrån, långt bort åt helvete.
för jag har ingenting att kämpa för.
ingen skulle ju direkt märka ifall om jag försvann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0