släkten är alltför bra!

i fredags så kom mina kusiner hit, hade en så grymt mysig kväll!
kollade på idol och film och massa, åt god mat och så.
sen i lördags tvinga dom vuxna med oss ut i skogen och plocka svamp.
var skit kallt, men hitta as mycket svamp iaf.
sen runt 4 åkte dom hem, då fixa jag mig, sen tog jag tåget vid 5 till uppsala, blev hämtad där av amada.
så då åkte vi till björklinge, sen träffa vi gustav.
sen drog jag hem med 11 tåget.
och idag så kom min farmor, och kalle hennes sambo hit, även mormor kom hit.
dom kom hit för att fira pappa, som fyller år idag.
så grattis på födelsedagen min älskade pappa, och på farsdag♥
kollade på filmen ''orphan'' nu på kvällen, asså fyfan så spännande den var!
satt fan och hoppa i soffan för man hade sån panik typ, det är en film jag rekomenderar, asså ja den är så jävla bra!
så som sagt, se den, för den är så bra!
men nu ska jag sova, så bloggar nån annan dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0