ta mig härifrån.

jag orkar inte med det här längre, snälla ta mig härifrån.
jag har ingen lust med någonting längre, förstår inte ens själv hur jag orkar med allt.
hur orkar jag skolan tillexempel.
det som är svårast att förstå, är hur jag står kvar på benen.
jag orkar inte, allt är bara åt helvete.
ingen förstår hur dåligt jag mår, ni ser inte att mitt leende för det mesta är fejkat.
fattar ni att jag inte orkar ta emot mer skit nu?
nej det gör ni inte, för ni fortsätter att hålla på.
jag orkar inte med alla som klagar på mig, jag har tröttnat.
om det inte får ett slut, då kommer jag försvinna.
för alla era ord, dom seriöst förgör mig.
om blickar kunde döda, då skulle jag ha varit död för längesen av era blickar.

jag saknar det där, jag saknar det som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0