what are words, if you really don't mean them when you say them?

har verkligen inte hunnit blogga!
har varit så mycket med skolan, sen hade vi nattbandy i fredags och sov hos jenny hela helgen!
så var med jenny hela helgen, helt underbart.
Nattbandyn i fredags blev lyckad!
kul hade man också, så var en bra fredag!
sen i lördags vakna jag och jenny vid halv 12, typ gjorde inget specieltt på dagen.
på kvällen var vi barnvakt, sen kom johanna och denise och kolla på film med oss.
sen så drog johanna hem, så gick jenny, jag och denise ut och åkte bil med tim och johan och massa fler.
drog till österby och åkte där, sen till tobo och ja, bara åkte runt.
gick ut vid 2, kom hem runt 5. så i söndags var man ganska död när man vakna runt 12.
sen på söndagen när jag kom hem, så kolla jag på film.
sen igår var det skola, sen ut på kvällen och var med anna.
sen idag var jag hemma från skolan, hade as ont i halsen.
ska gå i morgon tror jag, jag hoppas jag klarar det, för hatar att vara hemma.
man missar så jävla mycket i skolan.
och nu ska jag sova, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0