stan med bästa<3

idag efter skolan så åkte jag till stan med min bästavän jenny. vi kolla efter praoplats, vi hitta ett ställe som skulle höra av sig. men vi ska fortsätta leta, eftersom att praoen är vecka 43. sen för att vi inte hitta nått så trösta vi oss med glass, nyttiga vi vet ;) sen drog vi hem, när jag kom hem så åt jag. och det är skit kallt, så typ dör. och nu så ska jag snart kolla på tv, desperate housewives börjar ju förfan idag! josse är min desperate kompis, och hur mycket tror ni inte vi har väntat på det här? jo i ett år!! och så är det sista säsongen, det suuuger. men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och vänta på att det börjar. bloggar i morrn typ, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0