jag vill bara försvinna, och aldrig någonsin komma tillbaka.

skolan idag har ju varit skit kan man säga, mår inte bra alls längre.

jag vill på ett sett att du ska höra av dig till mig, och på ett sett inte.
för då kommer alla känslor säkert komma tillbaka, men jag känner mig så nere när jag inte pratar med dig.
att du bara sluta prata med mig, det gör ont, vill liksom veta varför..
hur kan man bara släppa någon man gillar bara sådär som du gjorde..
eller du sa att du gilla mig, men det kan ju bara vara något du sa med.
åh fyfan jag hatar det här.
du tog mig från botten till toppen, men du drog ner mig på botten, lika fort som du tog mig till toppen.
seriöst du gjorde mig glad när du skrev till mig igen.
vi hade som ett ''uppehåll'', ingen av oss visste varför.
sen skrev vi en hel kväll från typ 10-3, asså vet du hur glad jag var när jag somnade den natten?
tror aldrig jag har blivit sådär glad av att nån skrev till mig.
åh jag vill inte det här längre :(
jag visste hur det skulle bli efter vi träffats.
visste att du skulle ta tillbaka allt du sagt, men jag insåg inte det.
jag ville tro på orden du sa, och det gjorde jag.
men det sket sig som vanligt.
livet är helt värdelöst, och jag saknar dig.
du kommer nog aldrig se det här, men tack för den tiden du gjorde mig lycklig, men den tiden är tyvärr över nu.
jag ger upp, jag orkar inte kämpa längre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0