norrtälje!

idag så gick jag upp klockan 7, sjukt jobbigt! :o
haha ingen sovmorgon här inte ;)
nej men tog tåget runt 10 till uppsala, sen buss till norrtälje.
först gick jag och amanda lite på stan när vi kom fram, sen åt vi.
sen så träffa hon viktor, vi skulle även ha åkt till hennes kompis thimmy, men så blev det inte.
ville även träffa mina underbara saknade kusiner, men så blev det inte heller.. :(
så vi tog bussen hem igen vid halv 4, sen tåget hem vid 5.
sen så när jag hade kommit hem och ätit, så drog vi till örbyhus och handla.
vi tog moppen, fyfan va kallt det var.
var en isbit när jag kom hem sen, fyfan vill inte att vintern ska komma hit :(
sen kolla vi på film i stugan, sen åkte amanda hem.
då kollade jag på tv med mamma och pappa ett tag.
sen så satt jag mig vid datan, och nu ska jag snart sova.
är sjukt trött, bloggar i morgon tror jag.
godnatt!
 

innan du dömer mig: ta på dig mina skor, och gå samma gator som jag gått.
bearbeta förlusten av människor jag förlorat.
orka med alla känslor, och alla händelser som jag erfarit.
snubbla på alla stenar som jag snubblade på.
res dig alltid upp igen, och gå precis samma väg som jag gjorde.
efter allt detta, kan du döma mig eller mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0