seg dag.

idag sov jag till ett, var as sur för att klockan var så mycket när jag vakna.
för trodde att jag inte skulle kunna sova tidigt, men det kommer jag, för jag är as trött :o
har inte gjort något speciellt idag, när jag vakna så åt jag ett äpple (intressant.)
sen skulle vi beställa mat, usch.
tog en kebab tallrik, tog mig en timme att äta typ.
åt inte upp hela för den delen heller.
sen vid 4 gick jag och pappa upp till mormor, tog ner tvätten som hängde ute åt henne.
jag älskar min mormor♥
sen så kollade familjen på film, den var jätte äcklig :o
haha, men sen så kollade jag på idol, och nu ska jag sova.
bloggar i morgon, godnatt!

jag saknar mina kusiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0