stan!

idag efter skolan åkte jag in till stan med amanda, sen mötte jag upp min syster.
sen runt halv 5 gick amanda med oss igen, sen gick jag med henne till dansen.
för min syster träffa kompisar.
sen åkte amanda och jag hem med 8 tåget, sen när jag kom hem runt 9, så kolla jag tv.
sen satt jag mig vid datan, där jag sitter nu.
ska sova runt 12, ska upp runt 7.
ska ta 10 tåget till stan, sen bussen 11:17 till norrtälje eller finsta eller vart amandas kompis nu bor ;p
fast tror vi skulle till finsta först, sen in till norrtälje lite senare.
så jag bloggar nog i morrn när jag kommer hem, om jag orkar.
vet inte när vi kommer hem, annars bloggar jag på söndag.
puss!

snygg bild var det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0