tack för det.

idag efter skolan så drog jag in till stan med amanda!
kollade runt och så, hitta även en tröja.
sen träffa vi becca min sötnos, sen så skulle amanda dansa.
så då satt jag och becca och vänta på henne, sen var becca tvungen att dra.
så satt där helt ensam, mobbad som vanligt :)
sen så när amanda var klar drog vi till burger king så hon fick köpa dricka.
sen köpte hon godis.
sen så träffa hon hampus med.
sen satt vi bara på stationen, träffa två snubbar på tåget som börja snacka med oss!
för vi satt oss mittemot dom för amanda var tvungen att ladda sin telefon, så sen ville dom bjuda oss på öl och massa sprit och cigg och skit.
men en av dom var ju typ helt borta ;d
haha, sen så gick vi hem till mig och glodde på film.
båda somna i typ en timme, sen vid kvart i 12 drog hon hem.
så nu sitter jag här, ska nog sova snart, är as trött :o
så godnatt!

Gråt aldrig över en person som sårar dig.
bara le och säg, tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0