-

Är inte bra så bra humör nu.. så blir ett kort inlägg.
 
Idag slutade vi en timme tidigare ungefär, as skönt! Tränade när jag kom hem, sen åkta jag med pappa till Björklinge med Simba (missen), skulle kolla om deras kompis som är veterinär kunde göra något åt hans bakben.
Sen när jag kom hem la jag mig i sängen och kollade på vampire diaries, sen på julkalendern, nu ska jag gå och borsta tänderna sen sova, är sjukt trött och känner av huvudet.
Blir nog stan med syster i morgon efter skolan, måste ha galgar till min klädhängare, sen nya hörlurar då ena pajade idag, skit drygt!
Men ska fixa nu, godnatt!
 
En gammal knas bild, men saknar tiden.. något enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0