Dagen+helgen hos kusinerna!

Idag åkte jag in till stan efter skolan, gickk på gränby med mamma, jätte härlig dag!
Åt god lunch och hade det mysigt! Åkte till Ikea där jag fick med mig en klädstång hem eller vad man ska säga, så i morgon ska jag hålla på att fixa i mitt rum!
Vi storhandlade också innan vi åkte hem, snacka om att jag var trött i bilen hem sen, hållit igång hela tiden och sen sätter man sig och slappnar av och verkligen känner tröttheten komma, haha!
När jag kom hem så tränade jag på crosstrainern i 40 min, så jäkla skönt!
Nu ska jag kolla på julkalendern och sen plugga tror jag, om jag inte sover direkt!
 
Helgen i Norrtälje hos kusinerna var super mysig, på lördagen kollade vi på Cornelias dansuppvisning, sen åkte vi hem till dem igen, vi hade tacomys på kvällen, sen bakade vi några supergoda kakor, och mjukpepparkaka som var till på söndagen då hennes fotbollslag stod på marknaden och sålde. Så på söndagen gick vi på stan och typ frös ihjäl, var så sjukt kallt! Men överlevde gjorde man iallafall! Vi köpte med oss fika hem och fikade med varm choklad. Vi fick även adventspaket, jag med som egentligen inte borde men dem är så snälla och gav mig ett! Fick en parfym! Senare runt 6 kom farfar och Ann-charlotte dit och gratta Fredrik, sen så runt halv 8 åkte jag hem. Men träffar dem snart, vi ska fira jul med dem så det blir underbart!
 
Ska kolla julkalendern nu då jag ser att tiden bara rinner iväg, så bloggar i morgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0