det måste ta slut.

 Alla ord som har sårat mig genom åren, som har fått mig att må så dåligt gör mig galen. Jag orkar inte mer, jag orkar inte tänka alla saker jag tänker så fort jag ser mig i spegeln. Jag blir så sjukt besviken på mig själv, att jag inte gör nått åt det, eller jag försöker men har bara misslyckats.. Jag försöker så gott jag kan, det enda jag får som svar är skratt när jag säger att jag verkligen ska sluta med onyttigheter och kunna må bra över mig själv. Folk skrattar mig rakt upp i ansiktet, dem tror att jag inte klarar det. Men jag ska fan visa dem att jag kan klara det, bara vänta och se. Jag ska bli nöjd med mig själv, jag måste det. För att jag har tröttnat på att gråta mig till sömns varje natt. Nu ska det här få ett slut, för tankarna jag har gör mig galen.
,
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0