Julafton!

Vi firade jul i Norertälje hos farfar med släkten, kusinerna var där och Ann-Charlottes söner, och en av hans tjejer. Hade en jätte bra julafton, med mycket skratt och prat! Åt god mat, julmat som dem flesta äter, haha!
Sen öppnade vi julklappar, jag fick min parfym som var det jag önskade mig mest,ååh så glad! :D Sen pengar, bio presentkort, nagellack, pyjamas shorts, armband, iphone vantar och en filt, jätte mysig! Så min jul har varit underbar iallafall, älskar att umgås med släkten!
Innan vi åkte hem idag besökte vi mormor eva, alltså min pappas mormor, var kul att se henne igen då det var väääldigt längesen sist!
 
Ligger just nu i sängen och ska kolla på VD tror jag, och tjocka med choklad, har kvar massa rutor i chokladkalendern, haha! Och det är det sista onyttiga jag äter, ska verkligen strunta i allt onyttigt för man klarar sig lika bra utan, mår bara dåligt efter jag ätit nått så haha! Så ska bli stenhård, men såklart så får man ju unna sig någon gång!
 
Bilder från julafton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0