Onsdag

Älskar känslan man får när man kommer till skolan och får reda på att man inte har matte eller samhäll, så har 2,5 timmes hål, och har inte något att göra, det må vara den bästa känslan, eller inte haha!
Det förstörde min dag lite, fast det blev bra till slut. Fick även sluta tidigare och det var skönt!
 
Tog mig ett pass på crosstrainern också, så jäkla skönt!! Tränade inte igår så var riktigt skönt att bara ta ut sig som fan idag, haha! Sen har jag som vanligt bara kollat på VD, lat som jag är ;)
Och jag är så sjukt jävla glad att det är lov i morgon, längtaaar! Ska bli så skönt ska ni veta ;)
Och det är inte långt kvar tills jag åker till mitt hjärta heller, ska bli underbart att träffa honom, var 4 veckor sen sist då.. Så han är sjukt saknad!
Ska ta och kolla på julkalendern nu, sen ska jag sova.
Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0