Snö kaos

Idag är det seriöst snö kaos! Tåg och bussar är inställda, eller jätte försenade. Alla på min skola fick sluta 12 idag, så att alla skulle kunna komma hem, det blåser som fan och har snöat hela dagen. Kommer ju bli insnöad :(
Hoppas man slipper skolan i morgon, haha! Tänker inte åka om det är sånt här väder iaf.
Följde med mamma och handla vid halv 3, sen hämtade vi våra grannars ungar på fritids eftersom att deras föräldrar var fast i uppsala, sen när jag kom hem fixa vi mat, pasta sallad med kykling, MUMS!
Nu sitter jag här i soffan och kollar på ghost whisperer, ska snart gå och städa mitt rum och byta lakan. Sen ska jag ta mig en varm dusch och efter det krypa ner i soffan och kolla på film med mamma. Ska trycka i mig massa onyttigheter också idag, det är inget jag egentligen borde men struntar i det just idag, haha!
Bloggar sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0