Torsdag

Jag tog mig till skolan idag ändå, kan ju säga att skolan var helt tom typ. Min buss som brukar vara typ fullsatt var det 3-5 personer på, haha!
Men hade bara två lektioner, sen så lagade min klass(som idag var 6 personer) tacos och bakade kladdkaka, as härligt att slippa alla jobbiga lektioner. Efter vi ätit och så, så umgicks vi bara! Sen när jag kom hem vid 4 så tränade jag på crosstrainern, så härligt efter kladdkakan jag åt idag och chokladen från igår!
Sen duschade jag och åt, och nu sitter jag här i soffan, ska snart måla naglarna och kolla på julkalendern tror jag, efter det blir det film med mamma!
Måste packa också, eftersom att jag åker till mina kusiner i morgon, så kommer bli en hel helg i Norrtälje!
Ska gå och måla naglarna nu, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0