Underbar helg♥

Hade en underbar helg hos mitt hjärta, vi gjorde inte något speciellt, vi spenderade mest tiden med varandra, med tanke på att vi bara träffades över en helg, därför blev det inget bloggande, eftersom att man vill spendera all tid man har med varandra. Vi var uppe på Grand Samarkand en dag för Simon behövde mössa, så då kollade vi runt lite där också. Sen har vi väl mest bara varit hemma, och haft det mysigt!
 
Idag så var jag as trött, för hade jätte svårt att sova igår, fattar inte vad det är med  mig. Hos simon somnade jag typ direkt men så fort jag är hemma känns det som att det tar 100 år.. As jobbigt. Hade bara två lektioner idag så det var skönt. Skulle ha blivit uppsala idag med mamma efter skolan men hon mådde inte så bra så vi tar nog det på onsdag istället. Måste bara säga att det är as kallt ute, vi har typ -20, jag dör typ.. Man fryser ju ihjääl! Vill aldrig gå ut, vill bara sitta inne i värmen, haha!
Ska faktiskt försöka sova nu, ska bättra mig med bloggandet. Så blir nog fler inlägg i morgon, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0