Älskar dig<3

Jessica hjärtat du är en sjukt underbar person. Jag saknar dig så in i helvete jag vill bara det ska blir fredag den 17 så att jag kan åka till tåget och plocka upp dig och äntligen få tillbaka den underbara värmen du springer runt med och bara få stå och hålla om dig och känna hur värmen bara skickas över till mig och än mer när man stå där och kysser dig, Snälla kom hit nu älskling!!<3. Jag hoppas verkligen att tiden går fort nu den sista en och en halv vecka så man sitter gå runt och frysa och saknar en person så in i helvete mycket. Jag trodde seriöst inte man kunde ha så starka känslor för någon men tydligen hade jag fel<3, Jag hoppas verkligen du har det bra i skolan nu när jag skriver detta, hoppas bara du inte blir arg (aa)<3. Jag älskar dig obeskrivligt mycket jessica<3 // Ditt egna lilla mongo Simon<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0