hjärtat<3

Jessica hjärtat jag älskar dig mer och mer för varje dag. Att vakna på morgonen och inse att du inte ligger jämte en är skit men så fort man ser att man har ett sms från dig på morgonen så blir hela dagen helt underbar<3. Du gör verkligen min dag älskling och hoppas du verkligen vet om det<3. Att vetta att det bara är 6 dagar kvar tills du kommer är helt underbart hoppas bara tiden går fort och syrran inte smittar mig(aa)<3. För jag vill verkligen ha dig här just nu bara få stå och kolla om dig och kyssa dig och verkligen känna hur värmen kommer tillbaka till mig<3. Jag vill bara det ska bli fredag så jag slipper gå runt och frysa och ha den jobbiga saknade efter mitt lilla pucko(aa)<3. Denna veckan ska gå fort har jag bestämt mig för du måste komma nu saknade är så enormt jävlar stor och ja jag vill kunna se ditt underbara leende på morgonen när man vaknar med dina sjukt fina ögon och bara lägga armana om dig och kyssa dig och säga " godmorgon"<3. Hoppas du lista ut att det är detta jag menar på sms (aa)<3// Ditt egna lilla mongo Simon<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0