Jessica<3

Hoppas du inte blir för arg när jag tvingade dig ge lösenordet och allt men ville bara skriva av mig lite(aa)<3 Jessica min lilla flicka det är sjukt detta jag älskar verkligen dig något enormt mycket. Det finns nog inte ord för hur mycket det är<3. Allt är så sjukt underbart med dig, du lyssnar alltid, du finns för en, du hjälper alltid till så att man orkar med allt fast man egentligen inte gör det<3, Jag saknar dig något enormt att sitta här vid datorn och inte ha dig i sitt knä är hur jobbigt som helst<3. Det är ännu värre att vakna på morgonen och inse att FAN! du ligger inte jämte mig och le och värmer en..<3 Det är sjukt vi har bara träffats 2 gånger totalt men det är x antal dagar men det känns som vi har känt varandra hur länge som helst<3. Som jag har sakt till dig tidigare jessica you make my day och du gör det fortfarande jag är så himla glad/lycklig att jag har dig jessica du är verkligen allt<3 jag hoppas du blev mindre arg nu när du läste detta mitt lilla pucko(aa)<3 Jag älskar dig<333 / Ditt egna lilla pucko Simon (aa)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0