simon ♥

hjärtat, du betyder så otroligt mycket för mig och är så himla underbar.
vi har liksom träffats två gånger, bara två, fast det har ju dock varit ett par dagar som du sa, men det känns som att vi har känt varandra i flera år.
jag kommer ihåg hur nervös jag var när jag åkte in till uppsala för att möta dig första gången, gud.. jag har nog aldrig varit så nervös.
men när jag såg díg, och såg dig le, så såg jag en så himla fin människa.
alltså det är sjukt, att man kan tycka om någon så mycket.
fast det går, för jag tycker om dig så jävla mycket(aa)
det är du som lyser upp min dag, det är du som gör att jag orkar med allt svårt, du får mig att orka fortsätta att kämpa med allt svårt.
jag är så jävla glad att jag lärde känna dig, vet inte vad jag hade gjort utan dig.
och jag saknar dig enormt mycket, att vakna och inse att man sover ensam, utan dig, är så sjukt jobbigt.
för vill bara ha dig hos mig hela tiden, saknar din värme, saknar hela dig.
du är mitt allt sötnos, är så himla lycklig med dig.
du finns alltid där när man behöver prata, det känns så sjukt skönt att kunna snacka med dig om allt.
klart jag inte är sur hjärtat, du fick mig så jävla glad, jag satt och log hela tiden när jag läste, och har kvar leendet än(aa)
jag kan inte beskriva mina känslor för dig med ord, men här kommer tre: jag älskar dig♥
så som sagt, jag älskar dig nått enormt, är så jävla lycklig att jag har dig!
du är mitt lilla mongo, och vi ses snart, bara 16 dagar kvar.
längtar som fan!
du betyder allt, jag älskar dig!<333 /ditt lilla pucko jessica (aa)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0